Hej, är bara 19 år, så jag har inte så mycket erfarenhet av detta... Har tyvärr aldrig fått chansen att kittla någon bunden person. Kommer ihåg när jag var liten å jag och en tjejkompis "lekte" jaga, lyckades man jaga ikapp den andra så blev den tvungen att ligga helt stilla medan man kittlade honom/henne. Kan knappt minnas att jag blev tagen själv någon gång, men jag minns väl att jag kom ikapp henne, men tyvärr var hon inte speciellt kittlig 🙁. Men det är väl kanske det närmaste jag har kommit att få kittla någon "på riktigt".
Själv är jag sjukt kittlig! En annan sak jag kommer ihåg från när jag var liten var när min farbror höll fast mig och kittlade mig "på" revbenen, shit vad jag skrek av skratt, hehe 🙂 Sen kittlade han min kusin också, höll fast hennes fötter och kittlade henne så hon fick panik, hon var/är riktigt kittlig. Att få se någon riktigt kittlig person bli fasthållen och kittlad, så hon skriker av skratt gjorde mig riktigt sugen att själv få spänna fast någon och se hur bra kittlare jag är själv! 🙂