• If you would like to get your account Verified, read this thread
  • The TMF is sponsored by Clips4sale - By supporting them, you're supporting us.
  • >>> If you cannot get into your account email me at [email protected] <<<
    Don't forget to include your username

Een kietelfetish, hoe ga je ermee om?

Tickler_

Registered User
Hi allemaal,

Je zal maar een kietelfetish hebben, hoe ga je daarmee om?
Vanaf kind heb ik al interesse in kietelen. Ik keek al vroeg naar tijdschriften op zoek naar mooie modellen op blote voeten. Daarbij fantaserend hoe het zou zijn om ze te kietelen of nog beter, gekieteld te worden. Jarenlang bekeek ik filmpjes en plaatjes op internet, waar ik mijn voldoening uit haalde. Ook de zomer is voor mij altijd een geweldige periode, veel meer kans om blote voeten te spotten en daar mijn fantasieën op los te laten. Helaas heeft dit noit geleid om e.e.a. in de praktijk te kunnen doen.
Via forums kwam ik in contact met mensen die dezelfde interesse hadden. Fijn om te weten dat ik niet alleen was met deze (voor mijn gevoel) rare fetish.
Hierbij bijna een reallife ontmoeting gehad, maar de dame in kwestie haakte toch op het laatste moment af.
De drang om hier reallife iets mee te doen werd alsmaar groter. Later was er een initiatief wat 'kietelclub 't haasje' werd genoemd. Uiteindelijk de stoute schoenen aangetrokken (en uiteindelijk ook weer uit) en daar op een avond heen gegaan. Fantastisch! Mijn eerste reallife ervaring met kietelen! Dit smaakte naar meer. Helaas is het er echter niet meer van gekomen en is dit initiatief uiteindelijk ter ziele gegaan.
Weer een tijd later kwam ik op de website smpalace.nl, oftewel Domination Palace.
Na lang tobben en dagelijks browsen heb ik uiteindelijk een sessie geboekt. Mijn allereerste keer in een SM club. Wat een adrenaline kick was dat!
Wat ik niet verwachtte was dat de sub-kant mij enorm aansprak. Ik kreeg een enorme kick van het gekieteld worden. Het intense gevoel van vingers die zich onder je oksels rond bewegen, terwijl je volledig vastgebonden ligt is niet te beschrijven!
Uiteindelijk nog 2x een sessie geboekt, waarvan de laatste met 2 dames! Wat een sensatie was dat zeg!

Daarna bleef het stil en is Domination Palace gestopt. Vervolgens op internet naar alternatieven gezocht, maar deze tot op heden niet gevonden, of het was veel te ver weg.
Zo hier en daar wat meesteressen aangeschreven, maar òf ze reageren niet, of ze hebben niets met kietelen of ze vragen de hoofdprijs.

De drang blijft echter wel bestaan. Stiekem hoop ik dat er mensen zijn in mijn omgeving die dezelfde interesse hebben, maar ja, dat vraag je natuurlijk niet.
Soms probeer ik subtiele lijntjes uit te gooien als het over kietelen gaat of hou ik het in de gaten als mensen graag op blote voeten lopen, maar ja, wie hou ik voor de gek?

Anderzijds snap ik het ook wel. Je gaat als vrouw niet met een wildvreemde afspreken om te kietelen of gekieteld te worden. In deze tijd moet je dat denk ik ook niet meer willen, denk ik.
Toch zijn er velen met dezelfde behoeftes, ook vrouwen.

Hoe gaan jullie hiermee om? Ben gewoon even benieuwd naar jullie ervaringen?

Groetjes,
Tickler

What's New
11/3/25
The Final Vote for the 2024 GFA's is now open! Visit the GFA forum and cast your final choices.

Door 44
Live Camgirls!
Live Camgirls
Streaming Videos
Pic of the Week
Pic of the Week
Congratulations to
*** brad1701 ***
The winner of our weekly Trivia, held every Sunday night at 11PM EST in our Chat Room