• The TMF is sponsored by Clips4sale - By supporting them, you're supporting us.
  • >>> If you cannot get into your account email me at [email protected] <<<
    Don't forget to include your username

The TMF is sponsored by:

Clips4Sale Banner

Female ticklers... hvor?

Achilleus34

Registered User
Joined
Dec 20, 2007
Messages
16
Points
0
Hej alle i dette forum.

Jeg er ret ny på TMF, så tilgiv mig venligst hvis jeg skriver ting eller berører emner, som har været debateret til bevidstløshed herinde.

Jeg er en "ung" mand på 35 år, dansker, og har (selvfølgelig) en kæmpe kilde fetish... jeg er hovedsagelig `lee (hedder det vist, eller modtager he he), men holder mig bestemt heller ikke tilbage fra at uddele kildeture. jeg tænder enormt meget på F/m "kildning", og jo mere ekstremt fastbundet og hjælpeløs jeg er, jo bedre.

Desværre, som mange herinde nok vil give mig ret i, hænger de ligesindede kilde-fetishter bare ikke sådan på træerne !!! Ja, jeg har ved et par lejligheder måtte betale venlige og søde glædespiger for at opfylde mine fantasier, og trods deres gode velvilje savnede jeg alligevel en regulær entusiasme fra deres side... Det er bare som om, at kilde tortur ikke rigtigt vil "slå igennem" her i DK. Og det forstår man jo vitterligt ikke noget af he he.
Der findes jo intet bedre i verden end kilde tortur :)

Jeg har også haft kærester, som jeg har dyrket denne fetish med, og haft virkelige gode oplevelser... Men det er svært tiltider at skulle introducere sine fantasier til en pige: "Hej søde, du ser dejlig ud, gider du ikke binde og kilde mig med dine negle i flere timer?"... og så var hun væk :)
Nej, seriøst, pointen er bare, at der vist bare ikke er ret mange piger, som tænder på denne fetish... og der forekommer mig, at størstedelen af dem som besidder kilde-lyster, de er "subs", og ikke selv kilde-sadister...

Når jeg skriver det her, er der måske en grad af frustration over situationen, og jeg forventer bestemt ikke, at der lige er 20 kvindelige ticklers, der stiller sig til rådighed he he.

Synes lige jeg ville give lyd fra mig... hører gerne fra andre i samme situation. Hvad har i af oplevelser med kvindelige ´lers?

AChilleus
 
Ja ... hvor

Hejsa

Det er altså IKKE for at sable dine forhåbninger yderligere ned .... Det er det virkeligt ikke....
Men, jeg har ikke hørt om nogen, ikke som decideret siger at de er kildefetishister.
Sorry.

MEN

Mist ikke håbet ..... ;)

Hvis du finder dig en Domina af den "gængse slags" (og dem findes der flere af) og får Hende til at forstå det sadistiske element i kilde-TORTUR (kodeordet for Damen vil være tortur) så kan selv "almindelige Dominaer "dresseres" *KLUKLER* til at kilde een ....

(been there done that)

Hvis du læser mine blogs, så er Damen deri ikke sådan erklæret kilde-fetishist .... men forbandet GOD til det, da Hun lissom fandt ud af hvordan det liiiiiiige er at Hun selv kunne bruge det lidt "alternative" redskab AT kilde til at tilfredsstille HENDES lyst til at Dominere/være Sadistisk....

Don't give up.

Men jo ... det virker bare IKKE rigtigt hvis den som kilder een ikke lissom går IND for ideen .... det bliver en vattet affære (been there done that TOO)

Temmeligt kedeligt svar, det må du undskylde.
 
Hej Tinge.

Som jeg skriver, så regnede jeg heller ikke med, at dette forum bare ville vælte rundt med kvindelige og engagerede kilde-fetishter... De er nok en ekstrem sjælden race, i hvert fald i DK, desværre.

I øvrigt er dit svar da ikke kedeligt :)

Hvad er det for en dame, du refererer til?

Kh A
 
Der er for få - ja

Damen jeg taler om er den skønne jeg har skrevet om ....

Her :
http://www.ticklingforum.com/blog.php?b=3426

og
her:
http://www.ticklingforum.com/blog.php?b=2785

Hun havde ikke erklæret sig som Kildefetishist, MEN ... som du måske kan læse, så klarer Hun sig da rimeligt godt UDEN *klukler* da Hun lissom fandt ud af at det også var en interessant måde at behandle visse "ofre" på ...
Hun er stadig SadistDomina og hænger stakkels mænd op i kødkroge i sin sommerferie, men heldigvis for MIG så har Hun også fundet ud af at den her "niche" kan være sjov.

;)

Så du skal bare ud og finde en "almindelig" Domina i SM miljøet og lære Hende om DINE særlige "svagheder" *ler*


don't give up
 
Prøv evnt gudinderne.com de har et link til et forum hvor dominaerne snakker med deres kunder. Måske kan du finde en der og sandsynligvis få noget info om dominaers forhold til kilde tortur.

Jeg vil lige sige at jeg har aldrig besøgt deres sted så jeg kan ikke anbefale det som sådan.

Held og lykke!
 
Det er godt nok lang tid siden jeg har været herinde. Hvilket egentligt er underligt, for jeg kan virkelig godt lide forummet og har snakket godt med mange herinde. Dog ikke så meget med danskere, da der stort set ikke har været andre end mig, Tinge og Jester som har skrevet herinde. Men jeg kan se at der er kommet et par nye til, så det er da glædeligt. Lad os håbe at den tendens vil fortsætte :toast:

Nå og nu til dit indlæg Achilleus :) Vi kan hurtigt blive enige om at der er utrolig få kildefetichister i Danmark. Og det gælder altså både 'lees og 'lers skal jeg lige hilse og sige! Jeg er dog stødt på en del danske mandlige 'lers på nettet. De fleste på fod-forum.dk, i og med mange fodfetichister også er kildefetichister.
Jeg er for øvrigt selv en mand og 'ler med stort L, og jeg har selv haft utrolig svært ved at finde en kvindelig 'lee her i Danmark, eller i det hele taget bare en kvinde i Danmark som godt kunne tænke sig at prøve at blive kildet. Har søgt på diverse dating sider men uden held.
Det glædelige ved min situation er dog at jeg alligevel har fået kontakt til en pige her i Danmark (et andet sted på nettet) og som rent faktisk er en 'lee. Vi stødte på hinanden i august sidste år hvor vi aftalte at mødes. Og vi ser stadig hinanden med jævne mellemrum, hvor jeg selvfølgelig hver gang kilder hende fra hvid og sans! :3poke: Så det sætter jeg naturligvis rigtig stor pris på.

Med hensyn til det du søger Achilleus, kan jeg kun bakke op om Tinges råd. Prøv at kontakte nogle dominaer og hør om der er nogle af dem der kunne være interesseret i at kilde-torturere dig. Jeg er overbevist om at der nok skal være nogen derude ;)
 
What's New

5/9/2024
If you need to report a post, the report button is to its lower left.
Tickle Experiment
Door 44
NEST 2024
Register here
The world's largest online clip store
Live Camgirls!
Live Camgirls
Streaming Videos
Pic of the Week
Pic of the Week
Congratulations to
*** brad1701 ***
The winner of our weekly Trivia, held every Sunday night at 11PM EST in our Chat Room
Back
Top