• The TMF is sponsored by Clips4sale - By supporting them, you're supporting us.
  • >>> If you cannot get into your account email me at [email protected] <<<
    Don't forget to include your username

The TMF is sponsored by:

Clips4Sale Banner

Kittlingskamrater sökes / Try to find ticklingfriends!

Tickler_1981

Registered User
Joined
Oct 27, 2019
Messages
12
Points
1
* * * (Swedish)
Hej!

- - -
Jag är en man på snart 42 år från Sverige som söker kittlingskamrater i Sverige.
Sverige är tyvärr inte ett så stort land inom det här med kittling.

Jag kittlar gärna både kvinnor och män som är jämnåriga eller yngre. Det är en stor fördel om personen är mycket kittlig eller extremt kittlig
men ändå lockas av tanken att vilja utmana sig själv genom att låta sig bli bunden och kittlad.

Mina favoritställen att kittla på är helt klart på sidorna, runt midjan och på knäna! Personens kropp skall vara så utsträckt och orörlig som möjlig
så att personen ligger så stilla som möjligt för då blir det mycket enklare att kittlas.

Den som är bunden och kittlad skall verkligen utmanas och därför skall kittlingen pågå i minst 30 minuter upp till förslagsvis 60 minuter (happy hour).
* Först ligga bunden med utsträckt kropp på mage. Personen skall endast ha shorts eller motsvarande på sig så att det är lätt att komma åt att kittlas och benen skall vara lite isär! (30-60 minuter)
* Sedan skall personen ligga bunden på rygg med ögonbindel så att personen upplever kittling på ett mycket bättre sätt när denne inte kan se något. När personen ligger på rygg är det bra att ha benen isär
men nu istället för shorts är det bra att ha tunna tighta träningsbyxor på sig. (30-60 minuter)

- - -
Personen som blir kittlad skall ha chans att bli befriad i förtid genom att klara av olika uppdrag och varje gång personen misslyckas erbjuds personen ett nytt uppdrag som hela tiden blir svårare än det föregående uppdraget.

* Vara tyst i 120 sekunder under pågående kittling. (Personen misslyckas t.ex. om denne börjar skratta efter t.ex. 119 sekunder)
* Huvudräkning i matematik som t.ex. att lösa matematiska kluriga ekvationer.
* Minnestest som går ut på att t.ex. memorera en kombination av 20 tecken som sedan skall upprepas baklänges.

- - -
Det vore roligt om vi är minst tre personer och har en tävling innan där vinsterna är följande:

1:a pris: Bli bunden och kittlad först av en valfri person i 15 minuter per omgång. (Omgång 1: Ligga bunden på mage. Omgång 2: Ligga bunden på rygg)
2:a pris: Bli bunden och kittlad som nummer 2 av personen som nyss blev bunden och kittlad i 30 minuter per omgång. (Omgång 1: Ligga bunden på mage. Omgång 2: Ligga bunden på rygg)
3:e pris: Bli bunden och kittlad sist av båda personer som blivit kittlad i 60 minuter per omgång. (Omgång 1: Ligga bunden på mage. Omgång 2: Ligga bunden på rygg)

Med denna vinstplan är det verkligen värt att kämpa i tävlingen. Anledningen till att den som vinner tävlingen blir kittlad först är att det är mycket roligt att få hämndkittlas och ge tillbaka
när man själv har blivit utsatt. OBS! Om den som blir kittlad börjar klaga och vill att man skall sluta kittlas så skall det ignoreras helt utan kittlingen fortsätter tills tiden har tagit slut helt enkelt.

Själva tävlingen skall bestå av olika kittlingsgrenar för att ta reda på hur uthållig man är! Hur mycket kittling klarar man av att hantera när man inte är bunden.
T.ex. hur länge kan man hålla uppe armarna medan man blir kittlad på överkroppen eller hur länge klarar man av att bli kittlad under fötterna utan att rycka bort dem.

Deltagarna i denna tävling skall vara mycket eller extremt kittliga men även älska att kittlas också!

- - -
Senast jag blev kittlad var våren 1993 och då minns jag att jag var extremt kittlig! Min dröm är att få kittla en bunden person som är mycket eller extremt kittlig.
Om personen verkligen hatar att bli kittlad gör det ingenting, men personen skall ändå lockas av tanken att vilja utmana sig själv genom att låta sig bli bunden och kittlad.

Jag kan tänka mig att gå med på att bli bunden och kittlad om jag också får binda och kittla så det blir rättvist.
Jag är lite nyfiken på hur det är att ligga på mage och bli kittlad på sidorna för där tror jag att jag är extremt kittlig. Tänker mig att personen sitter med sina knän på varsin sida om min rygg
så att båda händerna är fria för att kittla mig med sina båda händer längs med mina sidor!

* * * (Google Translate from the Swedish language)
Hello!

- - -
I am an almost 42-year-old man from Sweden who is looking for tickling companions in Sweden.
Unfortunately, Sweden is not such a big country when it comes to tickling.

I like to tickle both women and men who are the same age or younger. It is a great advantage if the person is very ticklish or extremely ticklish
but still attracted by the idea of ​​wanting to challenge himself by allowing himself to be bound and tickled.

My favorite places to tickle are definitely the sides, around the waist and on the knees! The person's body must be as extended and motionless as possible
so that the person lies as still as possible because then it will be much easier to tickle.

The one who is tied and tickled must really be challenged and therefore the tickling must last for at least 30 minutes up to a suggested 60 minutes (happy hour).
* First, lie tied with your body stretched out on your stomach. The person must only wear shorts or the equivalent so that it is easy to reach for tickling and the legs must be slightly apart! (30-60 minutes)
* Then the person must lie tied on their back with a blindfold so that the person experiences tickling in a much better way when they cannot see anything. When the person is lying on their back, it is good to have their legs apart but now instead of shorts it is good to wear thin tight training pants. (30-60 minutes)

- - -
The person who gets tickled must have a chance to be freed early by completing various missions and each time the person fails, the person is offered a new mission that is constantly more difficult than the previous mission.

* Be silent for 120 seconds during ongoing tickling. (The person fails, for example, if he starts laughing after, for example, 119 seconds)
* Main calculation in mathematics such as e.g. to solve tricky mathematical equations.
* Memory test which involves e.g. memorize a combination of 20 characters which must then be repeated backwards.

- - -
It would be fun if we are at least three people and have a competition before where the winnings are as follows:

1st prize: Be bound and tickled first by any person for 15 minutes per round. (Round 1: Lying bound on stomach. Round 2: Lying bound on back)
2nd prize: Get tied and tickled as number 2 by the person who was just tied and tickled for 30 minutes per round. (Round 1: Lying bound on stomach. Round 2: Lying bound on back)
3rd prize: Be tied and tickled last by both people who have been tickled for 60 minutes per round. (Round 1: Lying bound on stomach. Round 2: Lying bound on back)

With this winning plan, it is really worth fighting in the competition. The reason why the winner of the competition gets tickled first is because it's a lot of fun to get tickled in revenge and give back
when you yourself have been exposed. ATTENTION! If the person being tickled starts to complain and wants the tickling to stop, it must be completely ignored, but the tickling continues until the time has simply run out.

The competition itself will consist of different tickling branches to find out how persistent you are! How much tickling can you handle when you are not tied up.
For example. how long can you hold your arms up while being tickled on the upper body or how long can you manage to be tickled under the feet without pulling them away.

The participants in this competition must be very or extremely ticklish but also love to be tickled too!

- - -
The last time I was tickled was the spring of 1993 and I remember being extremely ticklish then! My dream is to tickle a bound person who is very or extremely ticklish.
If the person really hates being tickled, it doesn't matter, but the person should still be attracted by the idea of ​​wanting to challenge themselves by letting themselves be bound and tickled.

I can imagine agreeing to be bound and tickled if I also get to be bound and tickled so it will be fair.
I'm a bit curious about what it's like to lie on my stomach and be tickled on the sides because I think I'm extremely ticklish there. I imagine the person sitting with their knees on either side of my back
so that both hands are free to tickle me with both hands along my sides!
 
Hej!

Jag letar också efter kittlingskamrater att både kittla och bli kittlad av. Jag är en kille på 28 år och jag är EXTREMT kittlig. Jag tycker dina förslag på kittlingslekar låter väldigt spännande. Vore kul om man var några stycken med liknande intresse som kan ha olika kittlingstävlingar med varandra :)
 
Tja!

- - -
Var i vårt avlånga land bor du?
Jag hoppas du bor nära Stockholm och att du har möjlighet till en bra plats att vara på samt även en bra säng och material
så det går att binda fast i sängen!

Har kontakt med en från Dalarna och en annan söder om Stockholm som gärna vill bli bundna och kittlade men det blir svårt
att förverkliga då inga av oss tre har förutsättningar för att förverkliga detta!

Du kanske känner någon / några kittliga vänner som även tycker om att kittlas! :)
Om inte du heller har förutsättningar till att förverkliga detta kanske du känner någon! :)

- - -
Om vi inte kan få till några fler människor får vi nöja oss med varandra! Att vi binder och kittlar varandra! :)
 
Hej!
Är också svensk.

Till det du skriver. Jag tror väldigt få, om någon, skulle våga bli bunden, ha ögonbindeln på sig samt bli kittlad i endast shorts av någon man inte känner. Sådant kräver tillit, och den kommer inte ur ingenstans så att säga. Likaså borde det finnas med safewords som ska användas och respekteras.
 
Last edited:
Jag känner igen stilen från OP från ett svenskt kittlingsforum som inte längre finns där OP var admin.

Det fanns en del historier från OP om hans kittlingshistorier med underåriga. Riktigt obehagligt.

Förövrigt helt rätt. Det krävs en hel del tillit innan man kan binda fast någon..
 
Juste, jag hade en känsla av att jag såg liknande inlägg om detta på ett svenskt forum.

Det där hade jag dock ingen som helst aning om. Vilket creep...

Ja men precis, tillit är allt i sådana här sammanhang. Och jag tror också att man verkligen måste lära känna personen först, prata om annat än kittling och bli liksom kompisar eller vänner, eller något liknande. Att bara träffa en främling... nej inte min stil.
 
Hej!

Jag letar också efter kittlingskamrater att både kittla och bli kittlad av. Jag är en kille på 28 år och jag är EXTREMT kittlig. Jag tycker dina förslag på kittlingslekar låter väldigt spännande. Vore kul om man var några stycken med liknande intresse som kan ha olika kittlingstävlingar med varandra :)
Låter intressant, hit me up! :)
 
What's New

4/27/2024
Visit Clips4Sale for the webs largest clip store! Get details by clicking the C4S banners
Tickle Experiment
Door 44
NEST 2024
Register here
The world's largest online clip store
Live Camgirls!
Live Camgirls
Streaming Videos
Pic of the Week
Pic of the Week
Congratulations to
*** brad1701 ***
The winner of our weekly Trivia, held every Sunday night at 11PM EST in our Chat Room
Back
Top