Actually, everyone in Scandinavia (below a certain age) speaks English anyway, so is there really a need for a scandinavian sub-section?
But the scandinavian subforum would be a nice place to discuss Ikea, A-ha, Royksopp, Abba, Bjork (ok, Iceland so Iceland isn't in Scandinavia, so we'll called it the Nordic subsection), Marit Larson, H&M and Peter Schmiechel.
Jeg støtter ideen om et Skandinavisk Sub-forum.
Ikke fordi Skandinaver ikke kan snakke Engelsk, selvfølgelig kan vi det! Ellers var vi jo heller ALDRIG fundet helt her ind, vel? 🙂
Men fordi det vil være rart/godt at vide at der findes kildefetishister som IKKE bor sindsygt mange timer borte med en flyver men lige her i Skandinavien, så man har en fair chance for måske at møde dem
I don't care if we speak English in the Scandinavian Forum from time to time ... but the nice thing would be to know you are talking to somone in your own timezone and not so far away you have no chance of ever meeting them unles you are a millionaire......
Og hvis man nu har skrevet en historie - man gerne vil dele med ligesindede - så er det svært at poste den nogen steder.......
og i øvrigt:
Pænt daws - jeg hedder Tinge, jeg er en gift kvinde fra Danmark født i 1969.